Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Άλλη μια απάντηση ράπισμα προς τους «κατήγορούς μου», αυτή τη φορά από το Πειθαρχικό Συμβούλιο.



Αγαπητοί συνδημότες,

Με ψηλά το κεφάλι και με τεράστια αποθέματα δύναμης που μου δίνει η στήριξή σας, συνεχίζω τον αγώνα εναντίον όσων πίστευαν και πιστεύουν, ότι μπορούν με έωλες κατηγορίες ή συκοφαντίες, να σταματήσουν την δημοτική μας παρέμβαση για μια καλύτερη Σαλαμίνα.

Αυτή τη φορά με την υπ’ αριθμ. 7/2017 ομόφωνη Γνωμοδότηση του 5μελους  Πειθαρχικού Συμβουλίου βλέπε ΕΔΩ (του οποίου τα 3 μέλη είναι δικαστές εφέτες), αποφασίστηκε  «Η μη επιβολή πειθαρχικής ποινής εις βάρος του κ. Ιωάννη Τσαβαρή, Δημοτικού Συμβούλου Δήμου Σαλαμίνας», έναντι των έγγραφων κατηγοριών, που οι κ.κ.  Νάννου Ισιδώρα (σήμερα Δήμαρχος, τότε δημοτικός σύμβουλος) και Τραυλός Μάριος, είχαν αποστείλει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής εις βάρος μου, με αφορμή την προσπάθεια αγοράς το 2012 &2013 από τον Δήμο Σαλαμίνας, του οικοπέδου ιδιοκτησίας κ. Χάρη Μαντούβαλου, στα Σελήνια, προκειμένου να αναγερθεί στην περιοχή το νέο Δημοτικό Σχολείο.


Η απόφαση αυτή είναι ένα νέο ράπισμα προς όλους αυτούς που με καταγγελίες και κατηγορίες, διέσυραν το όνομά μου, αλλά κυρίως σταμάτησαν την αγορά του οικοπέδου και την εν συνεχεία κατασκευή του Δημοτικού Σχολείου στα Σελήνια.
Στο σημείο αυτό θέλω να ρωτήσω την κ. Νάννου τα εξής:
      Εάν δεν μας είχατε σταματήσει τότε, με την αβάσιμη και αναληθή καταγγελία σας, σήμερα τα Σελήνια θα είχαν ναι ή όχι  ένα νέο 6θέσιο, ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο με κτίσματα συνολικού εμβαδού 1800 τ.μ. ;
      Ποιον ή ποιους εξυπηρετήσατε με την ενέργειά σας αυτή;
      Ποιοι επωφελήθηκαν, αν τελικά επωφελήθηκαν;

Αυτές είναι απαντήσεις που οφείλετε να δώσετε δημόσια κ. Νάννου.
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω τον γνωστό δικηγόρο των Αθηνών και νομικό μου συνήγορο κ. Δημήτρη Νινόπουλο, για την νομική στήριξη που μου παρείχε.
Σαλαμίνα 14 Ιουνίου 2017
Γιάννης Τσαβαρής
τ. Δήμαρχος Σαλαμίνας
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου