Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Έχω ή δεν έχω δικαίωμα να έχω την άποψή μου;



Πίστευα και πιστεύω και το αναφέρω συνεχώς,  ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις, αρκεί να διατυπώνονται με ευπρέπεια και ήθος και με πολιτικά επιχειρήματα. Η Δημοκρατία την οποία όλοι επικαλούμαστε, δεν σημαίνει ότι  όλοι πρέπει να συμφωνούμε με όλα , εξ άλλου αυτό δεν θα ήταν Δημοκρατία.

 Ο Σεβασμός όμως στην  άλλη  άποψη η οποία διατυπώνεται  κόσμια, αποτελεί  ακρογωνιαίο λίθο της Δημοκρατίας,  την οποία  καλούμαστε όλοι να υπερασπιστούμε με την συμπεριφορά μας στο δημόσιο διάλογο.


Με αφορμή λεκτική επίθεση που δέχτηκα στο σημερινό Συμβούλιο από μέλος της πλειοψηφίας (τον οποίο εκτιμώ ως άνθρωπο) για τις θέσεις μου τις οποίες διατύπωσα στο Συμβούλιο της Τρίτης ,για την διαδικασία η οποία ακολουθήθηκε στην εκλογή νέου Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου έχω  να επισημάνω τα εξής.

Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα να διατυπώνω μία διαφορετική άποψη από αυτήν της Πλειοψηφίας  όσον αφορά στην νομιμότητα της διαδικασίας η οποία ακολουθήθηκε και μάλιστα όταν έχω επίσημα στοιχεία τα οποία επικαλούμαι;

Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα να επικαλεστώ την απόφαση της Αποκεντρωμένης  που αναφέρεται  σε « Ακύρωση της υπ’ αριθμ. 254/2011 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Σκιάθου σχετικά με την “Εκλογή νέου προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου μετά την διαγραφή του κ. Μπούρτζικα Ιωάννη του Δημητρίου, από την δημοτική παράταξη σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 66 παρ. 6 του Ν. 3852/2010”» (πατήστε ΕΔΩ) , διάταξη την οποία και σεις επικαλεστήκατε και συγκαλέσατε Συμβούλιο;
Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα να επικαλεστώ αυτή την ακύρωση της Αποκεντρωμένης  Διοίκησης , όταν και σεις ενεργήσατε ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό ,το οποίο η Αποκεντρωμένη θεώρησε λανθασμένο και  ακύρωσε σε άλλο Δήμο;
Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα να επικαλεστώ την ΕΓΚΥΚΛΙΟ 43 του Υπουργείου Εσωτερικών

ΘΕΜΑ: Ορκωµοσία των αιρετών των ∆ήµων, εγκατάσταση των νέων αρχών και εκλογή µελών των συλλογικών οργάνων των ∆ήµων
(∆ηµοτική Περίοδος: 1η Σεπτεµβρίου 2014- 31η Αυγούστου 2019)  ( Παραίτηση μέλους Προεδρείου σελ. 21) (πατήστε ΕΔΩ)
Έχω ή δεν έχω το δικαίωμα να επικαλεστώ αλλεπάλληλα άρθρα του Καλλικράτη για αυτή την περίπτωση;.
Σε κάθε περίπτωση έχω ή δεν έχω δικαίωμα να διατυπώνω την άποψή μου;

Σε ένα Δήμο που βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση και μέλημά του πρέπει να είναι κοινά σημεία συναίνεσης για να ξεπεραστεί η κρίση  , παρόμοιες συμπεριφορές δεν βοηθούν και δυναμιτίζουν το ζητούμενο ήπιο πολιτικό κλίμα.

Κλείνοντας θέλω να πω το εξής:
Η αλαζονεία   δεν αποτέλεσε ποτέ καλό σύμβουλο για τούς κατέχοντες τους θώκους της εξουσίας. Αυτό έχει αποδειχτεί πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά δυστυχώς τα παθήματα των παλαιοτέρων δεν γίνονται μαθήματα για τους νεότερους .

Μάνος Δερτούζος
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου