Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ 2015



Κατ, αρχήν, να  ξαναβρώ  την ελπίδα, να ξαναρχίσω να ονειρεύομαι, να ξαναβάλω στόχους, να βάλω μπροστά την δημιουργικότητα μου, της ικανότητες μου, να ξαναπροσπαθήσω, να αγαπήσω τους γύρω μου, τον συνάνθρωπο μου, να ξαναβρώ την χαμένη αποφασιστικότητα μου, να σταματήσω να φοβάμαι, γιατί εγώ δεν έχω να φοβηθώ τίποτα και κανέναν, γιατί εγώ είμαι ένας από τους πολλούς και αυτοί που φοβούνται και τρέμουν εμένα είναι οι λίγοι, είναι οι δυνάστες των πολλών, γιατί οι πολλοί δεν έχουν ανακαλύψει την τεράστια δύναμη τους δεν ξέρουν ότι όταν οι λαοί ξυπνούν οι τύραννοι πεθαίνουν.
Αφού λοιπόν αποφασίσω να κάνω πράξη όλα αυτά, αυτά τα λίγα αλα ουσιαστικά για εμένα και την οικογένεια μου, αφού αποφασίσω να γυρίσω σελίδα, όλα θα είναι πιο όμορφα και σίγουρα καλύτερα για εμένα και τους πολλούς!
Α! και τέλος να μην ξεχάσω να στείλω το μήνυμα μου σε αυτούς που μου στέρησαν όλα τα παραπάνω, να στείλω οριστικά και αμετάκλητα όλους αυτούς στον αγύριστο και ακόμα πιο πέρα, εξ άλλου ρε αδελφέ, κάτι πρέπει να κάνω και εγώ για της επόμενες γενιές, για τα παιδιά όλου του κόσμου, για τα δικά μου και δικά σου παιδιά, τους το χρωστώ, το χρωστώ στον εαυτό μου, στο μέλλον αυτής της πατρίδας!
ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ  ΚΑΙ  ΚΑΛΑ  ΣΕ  ΟΛΟΥΣ!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ   ΚΑΙ   ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΣ   Ο   ΝΕΟΣ   ΧΡΟΝΟΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου