Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Οι …. κατινιές του κυρίου Τσαβαρή.



Είναι φανερό ότι τα πολιτικά επιχειρήματα του κ.Τσαβαρή εξαντλήθηκαν και καταφεύγει πλέον στην πολιτική αλητεία, νομίζοντας ότι έτσι μπορεί να διασωθεί από την εκλογική συντριβή που τον περιμένει.
 Δυστυχώς, τα προβλήματα της Σαλαμίνας δεν μου επιτρέπουν να ασχοληθώ ξανά με ψυχοπαθητικές συμπεριφορές, ούτε είμαι ειδικευμένη στην ψυχιατρική για να τον βοηθήσω, λυπάμαι. Ας αποταθεί κάπου αλλού.
 Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω και το έκανα είναι να τους κλείσω ραντεβού με τον Εισαγγελέα.  Ίσως εκεί να βοηθηθούν, αν και λιγάκι δύσκολο !!!

Από κει και πέρα, δεν έχω καμία διάθεση ούτε βέβαια θέλω να συγχρωτίζομαι με κατάδικους και υπόδικους.

Κατανοώ τη δεινή του θέση αλλά δεν μπορώ να αποτρέψω ούτε την προ ολίγων μηνών καταδίκη του σε ένα χρόνο φυλακή με 3ετή αναστολή, ούτε την παραπομπή του στο Πειθαρχικό για σοβαρή παράβαση καθήκοντος, ούτε βέβαια την  πρόσφατη παραπομπή του από τον Ζ΄Ανακριτή για το αδίκημα της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος.

Πολύ δε περισσότερο δεν μπορώ να τον βοηθήσω και στο θέμα του ΣΔΟΕ που απ’ ότι φαίνεται τον ανησυχεί πολύ.
Είναι γεγονός ότι η πρόσφατη έφοδος του ΣΔΟΕ σε συγκεκριμένο γραφείο του Δήμου και η κατάσχεση δεκάδων φακέλων για θέματα που αφορούν τη δική του θητεία (κι όχι του κ.Σοφρά όπως ψευδώς και πάλι ισχυρίζεται) φαίνεται ότι έχει να κάνει με μεγάλης έκτασης διαφθορά στο Δήμο, και σίγουρα σηματοδοτεί σοβαρές εξελίξεις που προοιωνίζονται ένα ζοφερό μέλλον για ορισμένους.

Τα υπόλοιπα μετά τις εκλογές, κύριε λασπολόγε.
Μέχρι τότε υπομονή και …χαιρετίσματα στην εξουσία. Λίγες μέρες σου έμειναν…
Και πάλι ζητώ συγνώμη κε Τσαβαρή, που εγώ δεν έχω διαλυμένη οικογένεια.


Σαλαμίνα 6/5/2014

                                                                                              Ρούλα Νάννου
Υποψ.Δήμαρχος Σαλαμίνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου