Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Δήλωση κ. Σπύρου Κουτσούκου


Επειδή οι προσδοκίες μου για τη Σαλαμίνα παραμένουν ανεκτέλεστες θεωρώ υποχρέωσή μου να αποχωρήσω από το δημοτικό συνδυασμό "Πρωτοβουλία Πολιτών Σαλαμίνος". Την απόφαση μου αυτή που θεωρώ απόλυτα ορθή ενισχύουν δύο ακόμα λόγοι: 
1ος . Η σημερινή διοίκηση του δήμου αποστασιοποιήθηκε από κάθε όραμα, δέσμευση και προαπαιτούμενο που συνιστούσε την προεκλογική της φυσιογνωμία. 2ος. Σε ότι με αφορά δεν μου δόθηκαν οι ανάλογες με τις γνωστικές μου ιδιαιτερότητες ευκαιρίες.
 
Εξ' αρχής τοποθετήθηκα στο περιθώριο των αποφάσεων και της κατανομής βασικών λειτουργημάτων, χωρίς να συνεκτιμηθούν οι δυνατότητες μου, η θετική μου προαίρεση και το πάθος μου για προσφορά. 
Πλέον θα παραμείνω στις επάλξεις και θα στηρίζω με ανιδιοτέλεια οτιδήποτε ανταποκρίνεται στα συμφέροντα του νησιού μας. 
Σε ότι αφορά τέλος την επόμενη πολιτική μου κίνηση, επιφυλάσσω για τον εαυτό μου το δικαίωμα επιλογής δημοτικού σχήματος, ο επικεφαλής του οποίου αλλά και οι συνεργάτες του, θα εμφορούνται από τις αδιαπραγμάτευτες αξίες της τιμιότητας, της συνέπειας, της νοικοκυροσύνης και της ανθρωπιάς!!

Διατελώ με κάθε τιμή 

Σπύρος Κουτσούκος 
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου