Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Χρόνια Πολλά!

Τούτες τις γιορτινές ημέρες μου έρχονται στο μυαλό πολλά και όμορφα περασμένα αλλά και ξεχασμένα. Ξανάρχονται αναμνήσεις περασμένων ετών. Φίλοι αγαπημένοι, που μαζί τους πέρασα πολύ όμορφες στιγμές της ζωής μου σε άλλες εποχές, πιο ανέμελες, πιο όμορφες, πιο ζωντανές, πιο δημιουργικές. Τότε, που μπορούσαμε και κάναμε όνειρα…
Σ΄ αυτούς τους αγαπημένους μου φίλους θα ήθελα να στείλω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου τις θερμότερες ευχές μου για ένα Καλύτερο Αύριο, για Χρόνια Πολλά και Καλά, με Υγεία γι΄ αυτούς και τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Σας νοσταλγώ και σας σκέφτομαι αγαπημένοι μου. Οι καταστάσεις της ζωής μας έχουν φέρει μακριά αλλά η σκέψη μου είναι πάντα κοντά σας.
Χρόνια Πολλά, λοιπόν, Κώστα Τζιούφα, Κατερίνα Πολυχρονοπούλου, Φάνη Καραπιπέρη, Διονύση Δίπλα, Χρήστο Ανατολάκη, Παύλο Βόζα, Παναγιώτη Βελτανισιάν, Δάσκαλέ μου Κώστα Γεωργόπουλε, Βούλα Παπαδοπούλου, Γιώτα Μπελώνη, Μιχάλη Δεμέστιχα, Γιάννη Καλαμπόκα, Βαγγέλη Λαζαρίδη, Σωτήρη Μανωλάκο…
Κι αν κάποιους ξέχασα, ας με συγχωρήσουν. Σας έχω όλους στην καρδιά μου κι αναπολώ τις στιγμές που ζήσαμε μαζί. Σας εύχομαι να είστε όλοι σας Καλά!
Χρόνια Πολλά
Καλά Χριστούγεννα
Καλή Χρονιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου