Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Ε Κ Κ Λ Η Σ Η

Ε Κ Κ Λ Η Σ Η
Προς το σύντροφο Βαγγέλη Βενιζέλο
Αγαπημένε μου σύντροφε Βαγγέλη, είμαι ένας από τους χιλιάδες χοντρομαλάκες που παραλίγο να σε ψήφιζαν και για πρόεδρο του ΠΑσόκ. Πίστευα όμως, ο χοντρομαλάκας, πως ο σημερινός σου συνέταιρος και τότε αντίπαλός σου ήταν καλύτερος. Τα γεγονότα με διέψευσαν. 
Να μπούμε όμως στο ψητό. Σήμερα το πρωί έλαβα το μπουγιουρντί από την εφορία που με καλεί να πληρώσω μέχρι τις 30/9  570ευρώ. Επειδή όμως δεν τα έχω, θα σε θερμοπαρακαλέσω να μου δανείσεις 3-4.000 για να πληρώσω και τις επόμενες μαλακίες που θα μου στείλετε. Και να είσαι σίγουρος ότι, μιας και είμαστε σύντροφοι, μέσα στα επόμενα 25 χρόνια θα έχεις λάβει πίσω το ποσόν με τους νόμιμους τόκους.
Με συντροφικούς χαιρετισμούς
Ένας χοντρομαλάκας ψηφοφόρος σας

Υ.Γ. Ξέχασα να σου πω ρε Βαγγελάκη μου ότι είμαι πατέρας δύο ανήλικων παιδιών και πριν λίγες μέρες αγανάκτησα να πληρώσω περίπου τα 600 ευρώ για τα βιβλία της δωρεάν παιδείας του γιου μου και της κόρης μου, τα φροντιστήρια αγγλικών και τα βιβλία των αγγλικών και τη γραφική ύλη του σχολείου τους. Οπότε, καταλαβαίνεις, με ένα μικρό κατάστημα εστίασης που διατηρώ και μετά τη μαλακία να αυξήσετε το ΦΠΑ στο 23% και τις άλλες παπαριές σας με το κουτσούρεμα μισθών και συντάξεων, δεν υπάρχει Βαγγελάκη μου περίπτωση να βρω ούτε μισό ευρώ να σας δώσω. Περιμένω το λοιπόν και ελπίζω στη συντροφική σου συνδρομή.
Χρήστος Θεοχάρης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΧΡΙΣΤΑΚΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ ΓΙΑ ΠΡΟΡΔΡΟ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ!!!ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΔΕΡΦΕ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕ. ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ,ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ!!!!ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΧΟΝΤΡΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΟΠΑΙΔΟ ΑΠΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΟΜΕΝΟ!!!fanouris.

Ανώνυμος είπε...

afoy tha toys xanapsifiseis re malaka anatrepomene ti ta thes kai kaneis aftokritiki?
ektos.....ektos an moy orkisteis oti an toys xanapsifisis kai to matho tha exo dikaioma na soy kano to moystaki pigal gia thn lekani.

lege sthn vrash kolaei to sidero

Αρχειοθήκη ιστολογίου