Κυριακή 15 Μαΐου 2011

«Στα εκπαιδευτικά προβλήματα των Πολυτέκνων και των Α.Μ.Ε.Α. εστίασε ο Γιώργος Ανατολάκης.»

Στην ανάγκη να υπάρξουν αυτόνομα τμήματα για την Ειδική Αγωγή και τον επαγγελματικό προσανατολισμό στο νέο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αναφέρθηκε ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς Γιώργος Ανατολάκης στην ομιλία του στην Βουλή κατά την ψήφιση του πολύ-νομοσχέδιου του Υπουργείου Παιδείας.


«Η εκπαίδευση των παιδιών με ιδιαίτερα προβλήματα απαιτεί λεπτούς χειρισμούς και ευαισθησία. Στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο υπήρχε έως τώρα αυτόνομο ‘Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης’. Τώρα τα θέματα της Ειδικής Αγωγής είναι απλά μέρος δύο πολύπλοκων γραφείων, με ακόμη πιο πολύπλοκο όνομα: ‘Γραφεία Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών Α΄ και Β΄.’ Τι όνομα είναι αυτό και τι σημαίνει; Γιατί, κυρία Υπουργέ, δεν διατηρείτε ένα αυτόνομο Τμήμα Ειδικής Αγωγής; Θα πρότεινα επίσης και αυτόνομο Τμήμα για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Με τις άσχημες αλλαγές στην οικονομία μας και την ανεργία που υπάρχει πρέπει να μελετάμε σοβαρά σε ποιες σπουδές να κατευθύνουμε τα παιδιά μας.»

Ο Γιώργος Ανατολάκης δήλωσε εντελώς αντίθετος στην κατάργηση των μεταγραφών στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ όσον αφορά τους πολυτέκνους.

«Κυρίες και κύριοι, δεν έχετε καταλάβει ότι το δημογραφικό είναι το νούμερο 1 πρόβλημα της Πατρίδας μας. Οτιδήποτε και να σχεδιάζουμε, θα πρέπει να υπάρχει πάντα η μέριμνα για την επίλυσή του. Αυτές οι οικογένειες απαιτούν το σεβασμό μας, όχι την τιμωρία τους… Η ηθική επιβράβευση των πολυτέκνων για το θάρρος και το μόχθο να κάνουν πολυμελή οικογένεια, θα πρέπει να είναι ύψιστη προτεραιότητα του κράτους.»



Ο Γιώργος Ανατολάκης, χαρακτήρισε πολύ θετικό για την Ελλάδα την επαναφορά των πρότυπων σχολείων. Διαφώνησε όμως με τον περιορισμένο αριθμό τους που προβλέπει το νομοσχέδιο αλλά και με το κόστος μεταφοράς των μαθητών που θα επιβαρύνει τις οικογένειες τους.

«Η Ελλάδα χρειάζεται πυρήνες άριστων μαθητών. Τα παιδιά που παρουσιάζουν ιδιαίτερα χαρίσματα σε κάποιον κλάδο πρέπει να έχουν την προσοχή της Πολιτείας. Εδώ πιστεύω πως συντελείται μια κοινωνική αδικία. Είτε δώστε τη δυνατότητα να γίνουν πολλά πρότυπα σχολεία σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας ή αναλάβετε εξ ολοκλήρου το κόστος μεταφοράς. Πανέξυπνα παιδιά υπάρχουν και στην επαρχία αλλά και στις ακριτικές περιοχές. Η φοίτηση σε πρότυπο σχολείο δεν μπορεί να είναι προνόμιο μόνο των μεγαλουπόλεων.»









1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ..............ΤΑ ΓΚΟΛ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ..............

Αρχειοθήκη ιστολογίου