Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Πανελίστας ή blogger;

Στον Ενικό
Πανελίστας ή blogger;
του Κώστα Βλουτή
Η ώρα έχει γυρίσει.
Στο γραφείο απόλυτη σιωπή... Έχω ένα κεφάλι καζάνι με τα προβλήματα της μέρας... και προσπαθώ να ηρεμήσω. Κάθομαι να διαβάζω το άρθρο "στα Νέα" της καλής φίλης Έλενας Ακρίτα "Γάμοι, διαζύγια και τα ρέστα παγωτό" και με συνεπαίρνει η αλήθεια της γραφής... Αλήθεια, πόσο υποκριτές είναι αυτοί οι "ξερόλες", με το ύφος σαράντα καρδιναλίων, όταν σου λένε και προσπαθούν να σε πείσουν, πως θα έπρεπε να μας απασχολεί "το οικονομικό αδιέξοδο και η κοινωνική αδικία", ενώ στο μετά σου αναλύουν με κάθε λεπτομέρια τί έχουν "δει" από την κλειδαρότρυπα των σελέμπριτις;

Μιλώ για τους λεγόμενους πανελίστες, που πιάνουν στασίδι από το πρωί στην τηλεόραση και ολοκληρώνουν την αρμέρνικη βίζιτα αργά το βράδι...

Το έχω ζήσει το "παραμυθάκι" και το ξέρω... Για ένα μεγάααλο φεγγάρι κοντά στη Χριστίνα και στην Τατιάνα... Θέλω να ξέρεις, όμως, ότι ποτέ δεν μπέρδεψα τα πράγματα και τις θεωρίες μέσα μου... Με την έρευνά μου για να τεκμηριώνω τα λεγόμενά μου και με ένα βλέμα "ετοιμοπόλεμο" μπροστά στον κίνδυνο των φιλόδοξων και ..."αδέσποτων" που κοιτούν πώς να σου την πουν για να κάνουν ...σαματά! Και πάντα για σοβαρά θέματα... Στα... άλλα θέματα ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ...
Με πικραίνει που με ξέρουν από τέτοιες ιστορίες ενώ έχω κάνει αγώνα ζωής ώστε οι ανάπηροι στην Ελλάδα να έχουν καλύτερη τύχη... Αγώνες σκληρούς για να καθιερώσω στη συνείδηση του κόσμου ανάπηρους αθλητές, μετέπειτα Παραολυμπιονίκες. Καροτσόβιους χορευτές με παγκόσμια βραβεία. Και το κυριότερο να θεμελιωθούν τα δίκαια αιτήματά τους στα πέτρινα χρόνια. Η εκπομπή μου "Ο Ει-Δικός μας Κόσμος" είναι η μακροβιότερη στην ελληνική τηλεόραση που ασχολείται με ΑμΕΑ...

Η... "μοίρα" σου (πες την και σακαταμένη) που έχει να κάνει με τον... Καναλάρχη σου, τις πιο πολλές φορές, μπορεί να σε φέρει αντιμέτωπο με το "ξεκωλο" της ιστορίας και τότε ρίχνεσαι στη "μάχη"... κι όποιον πάρει ο Χάρος! Τον ...Αγιο Πέτρο, ως ρόλο, αναλαμβάνουν πολλοί ...καλοθελητάδες. Ο Θέμος, ο Αντώνης, ο Λάκης και τα μεσημεριανά!!! Είναι να μη σου κάτσει η ...ρόμπα! 'Ετσι και σου κάτσει... Μέχρι και στο ...επετειακό του Θέμου "ΟΛΑ 10" σε βλέπω... Που με είδα, μη σου το κρύψω... Κι άντε μετά να εξηγήσεις τα "ανεξήγητα" στον Βαγγέλη Περρή... Σιγά μη σου σταματήσει την ...βιομηχανία... γέλιου για κλάματα! Σου μοντάρει την ατυχία σου και μεταφράζει την προαγωγή του σε ...εκπομπή του χρόνου!!! Τί σημασία έχει αν χάσει το... μουστάκι την αξία και τη μπέσα που αποπνέει! Η μπέσα τρώγεται; Δεν τρώγεται...


Γι αυτό σου λέω, δεν ξέρεις ποτέ τη σου ξημερώνει το αύριο στην τηλεόραση... Τότε αρχίζεις τις επιλογές και παύεις να ακούς κολακίες του τύπου "Μας λείπετε απο την τηλεόραση"!

Προτιμώ την δημιουργική σιωπή, από το να κοιτάω πως να τη φέρω στη φίλη μου Μιμή Ντενίση στον αέρα, ενώ έχουμε πεί να μη πούμε κουβέντα για το Λάκη... Και να επιμένω με πλάγιο τρόπο μήπως και κάνει την γκάφα η Μιμή και πιαστεί στη "φάκα" που τις έστησαν τα λόγια μου. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΙΚΙΟ...

Ή να έχω θητεία στη Κρατική και στην ιδιωτική τηλεόραση με δικές μου εκπομπές και τώρα να είμαι πανελίστας και να τα χώνω στην Ελένη Μενεγάκη γιατί έχω βλέψεις αύριο να ζητήσω την ψήφο από αυτούς που ταυτίζω τις υπόψεις μου, για μια θέση στο ...Κοινοβούλιο!.. Τον βλέπω τον γλοιώδη τύπο εκεί στο ALTER να σαλιαρίζει με την παρουσιάστρια και σέβομαι τα άσπρα του μαλλιά σε άλλον, πιο αξιοπρεπή, γέρο!


Γράφει η Έλενα στο άρθρο της πως υπάρχουν δύο κατηγορίες σχολιαστών. "ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ σχολιάζουν το γεγονός. Και αυτοί που σχολιάζουν όσους σχολιάζουν το γεγονός. Η πρώτη κατηγορία, καλώς ή κακώς, έχει μια εντιμότητα: ασχολείται με το σούσι γνωστού ζεύγους. Γι΄ αυτό πληρώνεται, αυτό πράττει. Ξεκάθαρα πράγματα! Οι άλλοι όμως; Που βγαίνουν στα πάνελ με το κοστούμι της σοβαροφάνειας; Για να μας πουν ότι έπρεπε να μας απασχολεί το οικονομικό αδιέξοδο, η κοινωνική αδικία; Ουαί υμίν, υποκριταί και Φαρισαίοι! Λες κι ο κόσμος όλα αυτά δεν τα ξέρει. Λες και δεν τα νιώθει στο πετσί του. Αυτοί που παριστάνουν τους τιμητές των πάντων βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι είναι οι χειρότεροι κουτσομπόληδες απ΄ όλους"!

Ο Σταμάτης Φασουλής λέει για το συγκεκριμένο θέμα. Οι πανελίστες " είναι τα νούμερα που φέρνουν πολλά νούμερα. Που θα πει ότι οι τηλεθεατές τρελαίνονται με τα απορρίμματα της μεσημβρίας. Είναι οι ίδιοι που θα ψηφίσουν στις εκλογές σε λίγο. Με το ίδιο κριτήριο, στο ίδιο σκηνικό. Τους ίδιους πανελίστες που θα βρίζουν, θα λοιδορούν και θα απαξιώνουν τους απέναντι, που βράζουνε όμως στο ίδιο καζάνι.
Τρίβουν τα χέρια τους οι κάθε του κόσμου Καναλάρχες: «Ορμάτε και φαγωθείτε μεταξύ σας, γλυκά υπαλληλάκια μου. Χιουμήξτε. Ξεσκίστε τις σάρκες σας, μπογιατισμένα μου κουκλάκια. Φτιάχτε με, αλήτες μου. Λίγο ακόμα. Έτσι, έτσι μανάρια μου. Λίγο. Λίγο αίμα ακόμα. Έτσι… έτσι… να ΄στε καλά. Δεν είμαι η Πετρούλα, αλλά μόλις τέλειωσα. Να ΄στε καλά κι εσείς, κι η φουκαριάρα η μάνα σας».

Κυρίως αυτή!...

vloutis1@otenet.gr

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

exoume dei poly savoura sti tileorasi
Kai h Akrita exei dikio ki esi kai o Fasoulis
Einai na mi se piasoun sto stoma tous oi apotyximenoi
Pantws, den thelo na sou kano koplimento, esi petyxanineis kai sta dyo na eisai kyrios

Ανώνυμος είπε...

PIKSAME STA MOUMERA.
pOLY GELIO EXOUN.
SWSTA TA GRAFEIS KE KALA KANEIS ALLA GIA SKEPSOU POSOI PLOUTIZOYN M AFTOUS TOUS MALAKES POY XTYPIOYTAI MESIMERIATIKA.
TOYS VARIETAI O KOSMOS ALLA KAI TI NA DEIS OTAN GYRIZEIS AP TI DOYLEIA KAI UES KATI NA DEIS TI ORA POU TRWS KAI THES KATI N AKOUSEIS.

VAZOYN TIS GOMENES GIA KRAXTI KAI SOY SERVIROYN OTI FTINO IPARXEI.

VRE OUST...

Ανώνυμος είπε...

bravo re kosti sosta einai ola auta pou grafeis edo pera.ontos i tileorasi pote den itan teleia alla esto palia eixe ena ixnos aksioprepeias pou kataferan omos oi filoi mas oi <> Θεμος,Μακης και Περης alla kia poloi alloi na tin eksafanisoun .ti na poume omos otan mas exoun kaneis sklavous tous kai parakolouthoume auta pou theloun oi idioi ,me mas oxi mono na min antidrame alla kai na gelame kai na symfonoume mazi tous!
Me tetia miala aftoi den stamaoun alla synexizoun drimiteroi!Akoma kai tora an ksekinisoume oloi mazi kai kanoume kati gia allagi,pistepste me den tha paei xameno.

O filos sas Veros!

Ανώνυμος είπε...

Νοιωθω πως η τηλεόραση σε πικραινει με ολα αυτα που ζεις απο μεσα εσυ.

Αγαντα.

Μη σε φοβιζει τιποτα.

Εισαι δυνατος και δεν σε λυγιζει οτιδηποτε και να βρεθει στο δρομο σου.

Εισαι αξια και ως ετσι σ΄αγαπαμε.

θαυμαστρια σου.

Ανώνυμος είπε...

Αξιος ηθελα να γραψω αλλά οποιος βιαζεται σκονταφτει.
Συγνωμη.

Αρχειοθήκη ιστολογίου